Categories
other

Unity 3D talk w czwartek, 13 grudnia

 

Datę łatwo zapamiętać – dzień po końcu Świata. Maciek ‘mantis’ Kozłowski przygotował tak piękny opis, że po prostu wkleję go tutaj (od siebie tylko dodam, że startujemy o godzinie 19:00):

13.12.2012 is the day!

Zgodnie z zapowiedziami, odbędzie się wtedy parogodzinna pogadnka o Unity3D. Dowiecie się między innymi:

  • jak zarobić więcej na grach niż Notch
  • jak olać rozwiązania mądrych ludzi i wynaleźć koło na nowo
  • dlaczego 3D śmierdzi, a 2D jest w pytkę
  • jak bez armii dziesięciu tysięcy ludzi napisać grę

A tak serio, planuję trzystopniową pogadankę:

  1. wprowadzenie w świat gamedevu, ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia jako indie.
  2. omówienie funkcjonalności Unity 3D, porównanie go z konkurencyjnymi produktami i podstawy użytkowania
  3. demonstracja tworzenia niewielkiej gry (z przygotowanych uprzednio elementów)

no i oczywiście ewentualne odpowiedzi na pytania.

Zejdzie się pewnie 2-3 godziny. Postaram się nie truć za bardzo, ale temat jest obszerny.

 

Leave a Reply