Datę łatwo zapamiętać – dzień po końcu Świata. Maciek ‘mantis’ Kozłowski przygotował tak piękny opis, że po prostu wkleję go tutaj (od siebie tylko dodam, że startujemy o godzinie 19:00):
13.12.2012 is the day!
Zgodnie z zapowiedziami, odbędzie się wtedy parogodzinna pogadnka o Unity3D. Dowiecie się między innymi:
- jak zarobić więcej na grach niż Notch
- jak olać rozwiązania mądrych ludzi i wynaleźć koło na nowo
- dlaczego 3D śmierdzi, a 2D jest w pytkę
- jak bez armii dziesięciu tysięcy ludzi napisać grę
A tak serio, planuję trzystopniową pogadankę:
- wprowadzenie w świat gamedevu, ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia jako indie.
- omówienie funkcjonalności Unity 3D, porównanie go z konkurencyjnymi produktami i podstawy użytkowania
- demonstracja tworzenia niewielkiej gry (z przygotowanych uprzednio elementów)
no i oczywiście ewentualne odpowiedzi na pytania.
Zejdzie się pewnie 2-3 godziny. Postaram się nie truć za bardzo, ale temat jest obszerny.